Nemački Audi će početkom marta, na sajmu automobila u Ženevi, održati premijeru nove, druge generacije modela R8. Za sada je u ponudi samo benzinski V10 motor u dve verzije snage, a kupcima će biti dostupna i e-tron 2.0 električna verzija.
Audi R8 V10
Bazna varijanta 5,2 litarskog V10 FSI motora razpolaže sa 540KS i 540 Nm. Snažnija varijanta ugrađuje se u model R8 V10 Plus i ima 610KS i 560 Nm obrtnog momenta. Verzija sa 540KS od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,5 sekundi, dok je maksimalna brzina 320 km/h. Snažnija “Plus” verzija od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde i postiže maksimalnih 330 km/h. Snaga se na sva četiri točka prenosi preko sedmostepenog S-Tronic menjača sa dvostrukim kvačilom, koji je inače i jedini menjač u ponudi.
Audi R8 V10 Plus
U ponudi će biti i električni R8 e-tron sa 462KS i neverovatnih 920 Nm obrtnog momenta, sa autonomojom od čak 450 km zahvaljujuću baterijama od 92 kWh (do 100 km/h ubrzava za 3,9 sekunde). Kasnije će stići i V8 verzija, po svemu sudeći 4,0 litarski twin-turbo V8.
Audi R8 e-tron
Novi R8 inkorporira nove materijale u izradi kao što je CFRP (legura plastike i ugljeničnih vlakana), što ga čini 50 kg lakšim u odnosu na stari model. Tu su još i laserska predna svetla, Audi virtuelni kokpit sa ekranom od 12,3 inča, kočioni sistem sa karbon-keramičkim diskovima i Bang & Olufsen sound system od 500 vati.
Prodaja počinje na leto ove godine, pri čemu će bazni R8 V10 Nemačkoj koštati 165.000 evra, a snažniji R8 V10 Plus 187.400 evra.